فهرست مطالب
آمار بازدیدکنندگان

توضیحی درباره داستان امید نا امیدان

بسم الله الرحمن الرحیم
بدون مقدمه می ریم سر اصل مطلب:
گویی یکی از روزنامه ها داستان امید ناامیدان را در مجله خودشون چاپ کردند و بعد از چاپ مطلب از سوی مخاطبینشون در مورد نام گذاری احسن الخالفین اعتراضاتی مطرح شده به همین علت لازم دیدم یک توضیح اجمالی در مورد داستان داده بشه.
داستان امید نا امیدان داستانیست بین انسان که در این داستان به عنوان بیماری که دچار بیماری هایی که از جمله آنها بیماری اخلاقی است و خداوند به عنوان پزشک. که همه این گفتگوها در قالب نماز مطرح می شود.
هرگاه پادشاهی برای خود جانشینی انتخاب می کند به دنبال کسی است که شبیه ترین اخلاق و روحیات و سیاست گذاری ها را به خودش داشته باشد.
انسان جانشین خدا بر روی زمین است و توصیه خود خداوند است که بنده من تو باید شبیه ترین به من باشی و باید متخلص به صفات من باشی.
خداوند خالق است و انسان با توجه به خلیفه اللهی  می تونه صفت خلق کردن رو داشته که همه اختراعاتی که انسان تا بوده و هست داره انجام می ده مصداق همین موضوع می باشد.
علت نام گذاری شخصیت داستانم به این علت بوده و مهمتر از این، دلیلی که برای نام گذاری دارم کاملا یک سلیقه شخصی و علاقه ای هست که به این نام دارم و نامگذاری احسن الخالقین یک نام گذاری هست مثل همه نام گذاری هایی که داریم .
حالا شاید بهتر بود که نام پزشک را در این داستان احسن الخالقین می گذاشتم.
این داستان حدود 45 قسمت می باشد که تقریبا 39 قسمت آن تا کنون نوشته شده و حدودا 5 ساله که داره روش کار می کنم.
منبع نوشتارم هم تفاسیر قران هست که مهمترینش تقسیر نور اقای قرائتی می باشد. بعد از اتمام داستان مطمئنا بازنگری های قابل توجهی انجام خواهد پذیرفت و انشا الله آماده میشه برای چاپ.
از خدا خواهیم توفیق عمل
التماس دعا
یا علی
 

یک نظر بگذارید


Warning: Undefined variable $user_ID in /home/etrenamaz/public_html/wp-content/themes/izidreams/izidreams/comments.php on line 201